Specjalista IT - Service Desk

OPIS STANOWISKA

  • Wsparcie użytkowników aplikacji biznesowych
  • Obsługa zgłoszeń użytkowników w obszarze aplikacji
  • Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem aplikacji
  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z działaniem sprzętu IT
  • Konfiguracja stacji roboczych, instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach klientów
  • Zarządzanie kontami i grupami użytkowników,
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej

WYMAGANIA

  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość budowy komputerów PC oraz budowy urządzeń preferencyjnych PC
  • Znajomość Microsoft Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

OFERUJEMY

  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Preferencyjny pakiet medyczny
  • Karta sportowa na korzystnych warunkach

 

Oferty zawierające CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@aldik.pl lub listownie na adres: ALDIK NOVA Sp. z o.o., 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 35.

Prosimy załączyć oświadczenie: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883)”.